به یاد عباس
کینه پوش

خواهر دوس مرحومم امسال میره مدرسه... دوستم ( عباس ) وصیت کرده بودم در نبود من تو میشی داداش خواهرامو و پسر مامانم ... 

یادم بود امسال مینا امسال کلاس اوله امروز کلاس اولیا میرن مدرسه می خواستم من باشم که با ماشین می رسونمش مدرسه ولی ازشون خیلی دور بودم به خاطر درمانم مجبور بودم برم یه شهر دیگه و یه جای دیگه.

خلاصه این که بلیط گرفتم تا هم به وصیتش عمل کنم هم یه سری بزنم به مادرم دیروز رسیدم اهواز براش وسایلاشو خریدم و امروز بردمش مدرسه 

چقدر خوش حال بود یاد عباس افتادم خیلی ناراحت شدم کلا امروز دپرس شدم کاش بود تا خودش خواهرشو می رسوند 

بچه ها براش یه فاتحه بخونید روحش شاد



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت15:32---4 مهر 1392
خاطرت رو می خوام داش
پاسخ: ما بیشتر


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت12:51---4 مهر 1392
عجب همشهری هستیم

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت12:51---4 مهر 1392
روحش شاد

ی درداره مونث
ساعت23:51---1 مهر 1392
اخی



چقد سخته و بد ..لابدم جوون بوده دیگه



بمیرم من



ایشاالله غم نبینه هم خودت هم خونواده دوستت ا ینطوریشم ب هیچ وجه!
پاسخ: ایشالا


ی درداره مونث
ساعت15:46---1 مهر 1392
اخی الهی بمیرم



دوستت چیش شده ک مرحوم شده؟



الهی قربون دل پاک داداشیم برم اینقده ماه



ایشاالله خدا همیشه کمک خودت باشه عزیز



خوش بحالت من اینقده دوس دارم از این کارا کنم ولی خو



نمیشه...



خدا بیامرزدش فاتحم خودندم براش
پاسخ: با یه تصادف ....... در جا تموم کرد :(((


دلارام
ساعت4:04---1 مهر 1392
گیجم.......

نه دادا... من بودم و هستم. وبتون رو هم میخونم... وب تو و کیمیا و رضا یاغی...

ولی بدجور داغونم... ساکت بودم و فک کنم بمونم
پاسخ: چرا ربطی به نینا داره؟ واسه اون هرزه ناراحتی؟ نباید پشیزی واست ارزش داشته باشه


دلارام
ساعت3:58---1 مهر 1392
هعیییی

زندگی ها خیلی بی سر و ته شدن

یهو میبینی یکی رفته

پسر همسایمون تا چند شب پیش صدای خنده های مردونه اش میومد که با دختر کوچولوش بازی میکرد.... صبح امبولانس جسدش رو از خونه برد.....

به خودت میای میبینی اونی که تا دیروز بوده یهو واسه همیشه رفته

روحشون شاد
پاسخ: بله خب بالاخره که همه رفتنی ایم. روحش شاد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ تاریخ برچسب:, | ساعت | نویسنده شبح سیاه
|